Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

πέθανε ο παπαΔημήτρης ο Καλύβας στο Καματερό..


Με τον παπαΔημήτρη είχα μια ειδική σχέση. Τον γνώριζα 50 ολόκληρα χρόνια. Όταν ήμουν δημοτικός σύμβουλος στην δεκαετία του 80 μερικές φορές είχαμε  έντονες διαφωνίες . Όμως ακόμα και τότε με σεβόταν και τον σεβόμουν και εγώ. Με αγαπούσε και τον αγαπούσα και εγώ. Τον έχω συνδέσει με πολλές σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Με πάντρεψε , βάφτισε τα παιδιά μου κήδεψε τους γονείς μου.. Θυμάμαι πέρυσι  που τον είχε κουράσει πολύ η μάχη με τον καρκίνο βρήκε το κουράγιο και ήρθε στην κηδεία της μάνας μου και μίλησε για την οικογένεια μας.
Πάντα ο παπαδημήτρης όταν με έβλεπε με φιλούσε και μου έλεγε εσένα Θωμά σε αγαπώ πολύ..
Θα μου λείψει ο παπάς. Σήμερα αισθάνομαι να χάθηκε ένα κομμάτι από την ζωή μου.
Καλό ταξίδι παπαΔημήτρη. Και εγώ σ αγαπούσα.
Θωμάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου